GRÖN...

Gokväll raringar,den här dagen har gått så fort..Jag har haft en lugn å skön dag,inte gjort något speciellt förutom en ny bräda lite större än den första och grön..;))) Sen har jag bara legat i soffan och kikat på film och sovit,jag behövde det idag...;))
Väntar nu på att älsklingen ska komma hem efter en dag på annan ort..

Nu ska jag lägga ner mig igen i sköööööna soffan...;))
Ha en riktigt mysig kväll alla rara och tack för era fina kommentarer,det är alltid lika roligt att få..;))

KRAAAAAMEN på er!!!

P.s Jag älskar mina nya gamla brädor....;))))

3 kommentarer:

  1. Åh, så fina brädor! Härliga färger och härlig text!

    SvaraRadera
  2. Men hallå där du fina =0)....
    Men va fint du har gjort härinne en helt ny blogg kan man tycka va duktig du är!!!Jätteläckra brädor älskar den gröna!!!!Ha nu en skön helg!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaamar och en massa pussar på pannan!!!!

    SvaraRadera
  3. Gomorrron vännen!
    Vilka super läckra brädor, kul idé.
    Hoppas du får en fin dag. För mig väntar jobb.
    Kram Lotta

    SvaraRadera