Uppe tidigt...;))


Gomorron på er,hoppas natten varit lugn och ni fått sova...;)) Här hemma blir man väckt tiiiidigt av en vovve som vill ut,men jag drog ut på det till halvsex sen så tog vi en liten prommis,riktigt skönt faktiskt...;))) Ja,än så länge så har ju inte Maj visat sina bästa sidor precis men når som lyser upp och blommar oavsett så är det mina penseer...Jag köper alltid mini för jag tycker att dom är finast...;)) 
Det ska ju bli regn idag så vi åker väl och handlar snart,ska köpa present till min ena svärdotter som fyller imorrn,men som vi firar i samband med dopet på Lördag,för hon har fullt upp nu lixom...;)))

Japp,ska bli spännande att se vad den här dagen bjuder på...;)))
Önskar er alla fina som kikar in en riktigt mysig dag..
KRAAAAM på er!!

1 kommentar:

  1. Söta penséer. Hoppas du har bättre väder för här bara regnar det. Du får ha en bra dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera