Ännu en härlig dag...

...som precis har börjat,klev upp 6 släppte ut vovvarna en snabbis,senare tog jag en prommis med dom och jag bara ääääälskar tidiga mornar...;))) Dricka nybryggt kaffe,lyssna på radion och kika runt på nätet...Myyys de...;)) Mina dagar är helt underbara jag gör bara det jag älskar just nu och snabbstädar när det behövs,grovstädning tar jag i höst...Nu vill jag bara njuta av att fota,måla och ta korta prommisar..;)) Å en del goooofika blir det ju oxå såklart....Undrar om jag ska dra igång ett bullbak,inte så värst duktig på de men om jag aldrig gör det så lär det ju inte bli bättre heller....;))) Japp,det gör jag..Kan ju måla medans degen jäser....
Denna ljuvliga kanna hittade jag i uthuset häromdagen,otroligt vilka fynd man kan hitta hemma...;))

Tjillevippen på er...!!!

1 kommentar:

  1. Tjusig ..ja ibland har man fynden närmare än man tror

    Kram Rosa

    SvaraRadera