Söndagmorgon..

...öppnade dörrn kl 6 för att släppa ut vovvarna och värmen bara slog mot mig...Jaaa,värme å värme det är så jädrans kvavt så man svettas fast man är helt stilla....;))))
Jag undrar vad som väntar idag för här finns inget planerat det gör det sällan förresten,å det är precis så jag vill ha det...Men jag ska nog börja min dag med att slänga i tvätt i maskinen och sen rosta nötter å frön så jag kan käka min bästa gofrulle,,,,:)) Japp,så får det bli nu ska jag lyfta på röva å börja min dag...



Önskar er en riktigt härlig Söndag nu..
KRAAAAM på er!!

3 kommentarer:

  1. Ha en bra Söndag du med

    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder och du får också ha en riktigt bra söndag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  3. Hahahahahaha lyfta på röva och börja min dag hahahaha du e la härlig!!!!
    Varmt ja kvavt och svettigt äckligt med alla dessa förgjordade flugor och mygg jag hatar dom hahahaha....sista semesterdagen idag sen börjar en massa jobb puh.....
    Ha en fortsatt sköööööööööööööööön Söndag fina du =0)
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaar Lotta =0)

    SvaraRadera