Vilken värme..

...vi haft nu några dar här,jag tycker att det är riktig sommar när man kan sitta i skuggan å det även är varmt då...;))) Solen skiner på en blå himmel just nu och jag ska snart slänga mig in i duschen,jaaa slänga å slänga kropphelvetet har rasat igen,jag fick inte så lång tid att må bra på...Så nu är det bara att vila å ta det luuuuugnt...Känns väldigt tråkigt för jag vill göra en massa kul,men det funkar lixom inte nu...That's life for now...;)) Gå sakta runt på gården å fota funkar iallafall....;))


Äääälskar min nya kamera...;)))

Ha en riktigt skön å härlig dag nu alla fina därute..
KRAAAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder och du får också ha en fin helg.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  2. Ja,inte är det något vidare när kroppen inte alltid vill som man vill själv...och kameran är ju ett fantastiskt verktyg vi har vi bloggare....Kram till dig och ha det gott...Marie

    SvaraRadera