Gosaker....

 Frysta bär på upptining som sen ska bli en riktigt god paj och som ska med till pappas kalas imorrn...;))
 Nyrostade nötter,bär och frön med honung som jag har på filen varje dag...Ååå gud så mumsigt det är,prova  om ni inte gjort de....;)))
Å så har vi dagens middag,kräftstjärts och fetaostsallad...Jag har tappat matlusten totalt men sånt här går i...;))) Skönt att bli bjuden på mat imorrn och jag ska även ta med hemmagjord potatissallad till pappas kalas...Ja läre hjälpa mina föräldrar kanske lite mer nu för mamma har blivit så sjuk,jag få försöka hitta lite mer kraft nånstans eftersom min kropp inte är som den ska...Ja,ja det löser sig nog..Tror ni inte...;))

Nu,gofrulle här för att sen upp i pysselrummet å greja lite...
KRAAAAM på er alla fina som kikar in!!!

2 kommentarer:

  1. Så gott med paj!
    Bakade själv en blåbärspaj i gårkväll :)
    Önskar dig en trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej där vännen!
    Längesen!

    De där nötterna såg goda ut. Rostar du i ugn och sen bara ringlar honumg på?

    Britt

    SvaraRadera