Gokväll...

Ojojoj,vilken dag....Vaknade med huvudvärk,alltid lika skönt...;))) Iallafall så gjorde jag mig iordning så vi kunde dra till grannstaden...Älsklingen köpte takplåt å lite annat sköj...haha...Å jag hittade så snyggt armeringsnät,ja jag tycker att det är sååååå snyggt å läckert...;)) Så imorrn ska jag fixa med det ute i ett av blomlanden,sen får ni se hur det blev.....Blir nog till att köpa hem armeringsjärn sen å få nån att svetsa nåt fint åt mig...Jaaaa,det ska jag...;))

Dessa vackra blommor plockade jag in igårkväll,jag vill njuta både ute och inne av allt vackert som finns nu...

Underbart vackra...lr hur...

Nu ska det fixas lite gofika för snart börjar ju "SOMMAR MED ERNST"..den bäste...Alltså det är sommarens höjdpunkt tycker jag...;))

Önskar er en mysig kväll nu..
KRAAAAM på er!!!


P.s Guuud va varmt vi haft det idag,hoppas det blir lika imorrn för jag vill bada i poolen....;))

1 kommentar:

  1. Det låter spännande med armeringsjärn och finfina blommor. Det gäller att passa på och njuta.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera