Min förmiddag...

,,,sämre kan man ju ha det....;)) Började morgonen med att plocka in lite ved,åt min gofrulle och sen har jag bara myst på altan...Idag känner ja mig äntligen tillfreds med livet igen...;))))
 Vätska är alltid bra i värmen...Min favorit är citronvatten....
 Mitt vackra vindspel som jag vann för ett tag sen på en blogg...Spelar så härligt i vinden...;))
 Nyplockade blommor från gården...Älskar't...
En god cappucino och en mysig tidning är väl inte helt fel,va...Å jag läre ha läsbrillor ojojoj,man är inte purung längre...hahha...

Å jag ska snart fixa en riktigt smarrig lunch med kräftstjärtar,god ost och lite annat smarrigt...Småplock är den bästa födan...Det är nåt jag skulle kunna äta varje dag...BUFFE...Mumsfillibaba...;)))

Slipper ju göra middag ikväll oxå för vi är bjudna till grannen,antingen blir det suring lr så blir det grillat och för oss kvittar det för vi gillar båda...;)) Jag är en sån som gillar det mesta inte mycket som jag inte stoppar i mun när det gäller mat,men jag är absolut ingen storätare utan snarare åt andra hållet...;)) Göttans att bli bortbjuden på mat brukar smaka så bra då å så har vi så underbara grannar...En liten present får nog följa med till frun i huset...Får se vad jag hittar på...;)))

Näää,nu är det dags för lunch å sen tillbringa en härlig stund på altan igen...See youuu!!!
KRAAAAMEN till alla som kikar in!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar