Grönsaker...

...och frukt är ett måste här hemma å väldigt bra att byta ut mot godis å fika...:))) Men lite fika å godis unnar jag mig för ibland blir ju suget på nåt onyttigt väldigt stort...:))))

Här hemma snöar det idag igen å jag ska nog sätta mig att sy en stund,även om jag känner av huve idag oxå,jag har väldigt ofta huvudvärk/migrän...

Eftersom jag haft lite sovmorgon idag så blir det frulle nu....:)))

Ha en toppen dag nu alla fina för idag är det Fredag,vilket många gillar...
Kraaaaam på er!!

P.s Senare ska ni få se vilka balla byxor jag köpt...Sambon tyckte att det var det fulaste han sett...hahaha...





2 kommentarer:

  1. Anonym8.2.13

    Mmm frukt & grönt är riktigt gôtt dé...
    Hihi ska bli kul & se dina balla byxor sen/Kram vännen ♥ Hoppas huvudvärker ger sig!

    SvaraRadera
  2. Hejsan kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera