Stoff och Stil...

Nu har nya katalogerna kommit å gissa om jag är kääääär,jag skulle ju vilja ha ALLT...:)))
Men en sak kan jag säga att skicka efter tyg det ska jag å det kommer att bli beslutsångest...hahaha....Jag får ta lite åt gången så enkelt är det...

Ikväll är det visst melodifestivalen men jag vet inte om jag ska kolla för det brukar vara så mycket skit,Jaja,får väl se hur vi gör....:))

Nu får ni ha en riktigt mysig kväll vad ni än hittar på...
Kraaaaam på er!!



Bilder lånade från stoff och stils hemsida..







3 kommentarer:

  1. vilken färgprakt..den sidan måste jag besöka,
    det blir väl melodifestivalen som vanligt fast det är lite tråkigt...men tittar ändå.. kram kram

    SvaraRadera
  2. Anonym3.2.13

    Wow..Ljuvliga bilder ♥...
    /Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Här blev det ingen Melodifestival igår ....tittade på annat istället..den katalogen har min dotter ,vi brukar sitta och kolla och titta på alla fina tyger ihop hon och jag
    ha det bra
    kraaam Rosa

    SvaraRadera