Nymålad hylla...

..har idag blivit uppsatt i köket,jag håller på att göra om lite där för man tröttnar ju...:)))
Har lite kvar att göra därinne men har inte bestämt mig än hur jag vill ha det,så det får vara rörigt där ett tag till....:))
Har även planterat om blommor å satt lökar i krukor...Jaaa,idag har det varit lite fart på kärringen här hemma,har mått så bra hela dan...Suttit ute i solen en stund oxå för idag har solen verkligen värmt....Ljuuuuvligt,står inte på förrän man ligger ute på altan å klagar på värmen....haha..

Å älsklingen fick ut med snöslungan när han kom hem för ujujuj,vilka snöras från taket vi haft,det är så hela huset skakar när det rasar ner...

Hoppas att ni haft en lika ljuvlig dag som jag har haft....Å att kvällen blir skön..
Kraaaam på er alla fina som kikar in här hos mig!!











1 kommentar:

  1. Anonym27.2.13

    Waoo så fina saker & ljuvliga vinterfoto/Kraaaaaaam pårej ♥ ...

    SvaraRadera