Jaha...

Då var det ny vecka igen då å jag ligger fortfarande i soffan,men idag har jag ätit lite soppa iallafall,gjorde en sån underbart god blåbärssoppa av blåbären jag hade i frysen sen i somras....Muuuums så gott de var....:))) Å vilken skillnad mot för dom man köper färdiga,nääää nu blir det till att ha bär i frysen så jag kan göra smarriga soppor hemma...:)))

Nu ska ni få se ramen jag fixade till förra veckan....Hade en stor ram i svart/guld som jag bara duttade på med turkos,limmade fast en bräda på nedre delen som blev en liten hylla...Supersnygg tycker jag då förstås....:)))

Kraaaam på er alla fina som kikar in å ha en skön fortsättning på dagen...!!



3 kommentarer:

  1. Anonym25.2.13

    Sååå fin ram & va gottit med Böåbärssoppa :)
    Synd bara att du inte mår 100/Kram pårej från mig i solen ♥ ...

    SvaraRadera
  2. hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.

    DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

    SvaraRadera
  3. Härlig ram och så fint med en hylla på...du är fiffig du. Mums visst är det väl gott med hemmagjord soppa
    ha det bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera