Två bruna....

Idag har det varit en väldigt,väldigt trött dag,Måndagarna brukar vara det för mig för på helgen är det för det mesta besök här,alltid lika mysigt å roligt när mina små hjärtegryn kommer hit...:)) Å så brukar det alltid komma annat besök förstås...Det är liksom mer liv å rörelse på helgen,så jag blir väldigt trött efteråt...Men imorrn är det Tisdag å jag hoppas på en lite piggare dag,för då ska jag till våran stora stad (not)... För ett besök på sjukhuset,ett sånt där besök som bara kvinnor gör ibland...:))

Men målat lite har jag iallafall gjort idag,en elefant å en Buddha figur som förr var bruna...

Kraaaam å mys på er!!







6 kommentarer:

  1. Ja, det finns såna där sega dagar. Det var ju häftigt att måla om den gamle Buddha :) Ha det gott. kram Anna /Tack för dina fina kommentarer de värmer.

    SvaraRadera
  2. Anonym11.2.13

    Fiiiint/Kraaaam vännen ♥...

    SvaraRadera
  3. Turkost....=) ja, du vet att jag gillar det!
    Lycka till idag....
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Så söt han blev den lille buddan..jag har en står på vinden vet jag i guldfärgat..kanske ska testa att mmåla den
    ha en bra kväll
    kraam Rosa

    SvaraRadera
  5. Ha, ha, - vilken man! En riktig livsnjutare.
    Ta hand om dig åh, såna besök é inte roliga. Hoppas du tog dig en fika som belöning!

    Kram till dig från Loo.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har piggnat till! Oj, så många fina saker du gör! jag säger som jag tror jag har gjort förr... så synd att vi alla som pysslar bor så långt ifrån varandra. Tänk så mycket roligt vi skulle kunna ha om vi kunde sitta tillsammans! ha en god natt! kram Gunnel

    SvaraRadera