Simmar omkring....

Dom här fina fiskarna simmar omkring i älsklingens jätteakvarie....(bild längst ner)...:))

Igår började jag känna mig bättre igen,var å handlade,hjälpte yngsta grabben med lite saker till nya lägenheten...Åt lite grann....Idag orkar jag ingenting igen å mår illa,försöker vara uppe å göra nåt men är så orkeslös så soffläge idag igen då,jääääklar va jag tycker det här är roligt...Å imorrn som det ska bli så härligt väder så om jag vilar hela dan så kanske jag orkar vara ute imorrn en sväng...:))

Förra veckan gjorde jag om en gammal ram som blev så himla läcker,ja ni ska få se den bara jag orkar lägga över bilderna på datorn...:)) Å så började jag ta ner grejer från väggarna i köket oxå,innan kräkan kom så nu ser det ut som en rövarkoja därinne....Så ni förstår väl att jag vill bli friiiisk...

Ja,ja thats life for now....
Kraaaam på er å ha en skön Söndag!!







3 kommentarer:

  1. Anonym24.2.13

    Åh,så vasckra fiskar :)
    Hoppas du kryar på dig ordentligt/Kraaaaaaaaam ♥ ...

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fiskar. Hoppas du kryar på dig så du kan pyssla på igen.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Usch vilken sjuka du drabbats av då..
    Såna fiskar snorklade jag med i Thailand för några år sen.

    Kram å krya på dig
    Maidi

    SvaraRadera