Chooooklad!!!

Här ligger jag i soffan å är sugen på en massa götta,choklad med goda fyllningar....Jag har levt på hårdbröd å te i två dagar nu å idag har jag fått i mig två rostade mackor,hoppas nu att det får stanna där det ska...:)) Jag är så matt å klen nu så jag ska försöka sakta men säkert äta lite då och då....Å te,ja jag vet inte hur mycke sånt jag druckit under dom här dygnen,tur att jag älskar't...

För imorrn vill jag åka å storhandla,köpa hem choklad så att jag har hemma,även om jag inte kan äta det direkt...:))

Om ett par veckor drar vi iväg på roligheter,med god mat å bra underhållning,mer om det får ni höra senare....Å sen har vi ju ROM att se framemot....:)))

Önskar er en skön Fredag ni fina som kikar in å tack för era gulliga ord till mig...:)))
JätteKRAAAAM!!


Bilder lånade på nätet...





2 kommentarer:

  1. Anonym15.2.13

    Tar en bit choklad hihi Kramas & önskar trevlig Fredag!

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen...gott med choklad
    önskar dig en trevlig helg...ska lura med mig gubben på loppis jag
    kram Rosa

    SvaraRadera