Snygg lampa...

Jag har fått ärva en supersnygg lampa av min mellangrabb å hans fina flickvän,dom är på väg att flytta till ett stort hus,deras första gemensamma hus...:)))Så nu har dom storröjning därhemma å jag får lite saker,det gillas,har en stor låda som jag ska gå igenom...:)) Jag är inte alls sån som behöver köpa nya prylar utan jag älskar att få sånt andra tänker kasta,för jag kan ju alltid måla å fixa....:))
Va händer hos er idag då...Själv så hänger jag bara i soffan å är väldigt seg,har inte ätit frulle än heller...Men nåt ska jag väl hitta på...:))

Kraaaam på er sötingar å ha en ljuvlig Måndag!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym11.2.13

    Jättefin lampa du fått :)
    Här är det ledig dag så det blir nog lite mys/Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken TUR du har , en HEL LÅDA , va' spännande
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag är den första att hålla med dig.. Jag "ärver" också hellre lite nötta prylar än köper nytt..
    Jag vet inte om jag kan säga att det snöar här idag för när jag tittar ut genom fönstret så liksom dansar det snöflingor men jag ser aldrig att de landar..

    Kram Maidi

    SvaraRadera