Den här dagen gick väldigt fort..

ÄJag har städat,bakat å fixat mat...Å så lite vila förstås...;))) 
Ibland blir jag så arg på recept..:(( Bakade en chokladkaka med marängtäcke å på receptet stod det att den skulle stå i mitten av ugnen på 175 gr i en timme...Jag sänkte 25 gr för vi har varmluftsugn...Iallafall så tog jag ut den efter 40 minuter å inte en tillstymmelse till kladd var det i den...Grrrrr..Tänk om jag hade haft den inne en timme då hade den väl dammat sönder när jag tog ut den....;) Nästa gång tar jag ut den efter 25min.....Japp för jag ska göra en ny nåndag...;)) Den hade bra smak så jag delade den å så smetade jag på chokladsmörkräm så nu ska jag ner å ta en bit...Hoppas på bättre tur nästa gång...;)

Iallafall så sydde jag två julkökshanddukar igår som jag blev nöjd med...Har sytt en hel del nytt till advent/jul å jag läääängtar tills jag får ta fram allt....Funderar på att ta in en riktig gran i år men bara en liten....Mysigt för barnbarnen om inte annat...:))

Nu ska jag greja lite innan det är dags för soffan å tv...

Ha en skön Fredagkväll raringar
Pööössss på er



Psssst !!! Jag gillar kottar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar