Tomte....

..."lr vätte....Ja man kan ju ha den som man vill...;)) Egen design iallafall,jag har tittat på så många tomtar/vättar på nätet för att jag ville sy en...Å sååå många otroligt fina,men kände att nääää jag vill inte sy lika som nån annan,så jag gjorde en enkel variant som nu hänger i köket....;)))



Jag tog helt enkelt material jag redan hade hemma...;))

Igår fick jag hem en ny dator men eftersom jag låg i en jäkla huvudvärk heeeela dagen så kunde jag inte installera den igår....Men imorse så tog jag tag i det å enkelt var det,himlens kul att kunna fixa sånt själv utan att behöva fråga nån...Japp jag har lärt mig en del under åren om datorer genom att våga ...;))

Just nu hänger jag å yngsta grabben i en varsin soffa med varsin IPad å bara är,båda är vi trötta så vi orkar inget annat,han har varit å tränat å jag har städat lite på fm bl.a....;)

Ha en härlig fortsättning på dagen nu mina vänner så syns vi
Pööössss på er

1 kommentar: