Fattar INTE

Vad det är för skit som drabbar mig å har gjort några ggr nu sen i somras....Jag får en sån värk från axlarna ner i armar å händer,stickningar å så skakar dom....Å så sätter det sig över bröstet å bröstryggen....Jag kan inte lyfta armarna just när det är som värst,utan får sitta med hängande armar å andas lugnt...Det tar en stund...Efteråt är jag alldeles slut å orkar knappt vara uppe....Läre jag besöka läkarn igen,sist hade jag halgus valgus å artros på ena foten....Alltså jag blir sååååå jävla trött å less på denna kropp....Undrar om jag ska sälja den för forskning...;))

Snart blir det "Så mycket bättre" å det är ett program jag verkligen gillar....Så jag ligger väl här på soffjäveln å hoppas att jag är bättre imorrn...;)

Pööössss på er å mys på er

1 kommentar:

  1. Hej låter inget roligt det där..hoppas du mår bättre idag
    kram Rosa

    SvaraRadera