Godmorgon Måndag

Klev upp kl. Fem för då kunde jag inte sova längre...Så det blir säkert en eftermiddagslur...;))
Ska snart göra iordning en smoothie på blåbär,hallon å mellanfil och så en god glutenfri macka...Muuums...Å ska jag sätta mig uppe i soffan å kika på Nyhetsmorgon innan jag gör nåt här hemma,om jag gör nåt...Just nu är jag bara trött å kanske jag somnar efter frullen,vem vet...;))

Iallfall så pysslade jag lite igår,väldigt bra för psyket...;)) 

Spraymålade fyra ljusstakar i koppar å svart...Två har varit lila å dom svarta var träfärgade å dom köpte jag för fem kronor styck för flera månader sen,dom blev bortglömda men så hittade jag dom i lördags när vi rensade uppe....;)))

Å som vanligt när jag målar så blir det alltid såhär,men det skiter jag i för allt ska inte vara så himla perfekt....;)

Tog in ett stort betong rabarber blad som jag pyntade så nu läre jag ut igen nåndag å plocka mer mossa INNAN det blir snö...Tjipptjopp så ligger snön på backen å man förbannar sig själv...haha...


Nä mina vänner nu kurrar magen efter frulle så ha en riktigt härlig Måndag nu,så syns vi
Pööössss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar