Adventspyssel

Tjillevippen finingar..
Varje år har jag ett problem (väldigt stort).....hahahah....Jo det är det här med advenststaken,jag vet aldrig vad jag vill ha för den traditionella är jag så less på,förra året hade jag ingen för jag kunde inte bestämma mig...Ja jag vet,inte ett världsligt problem precis men ändå....haha....
Iallafall så när jag var på Rusta förra veckan så hade dom söta små flaskor där till väldigt bra pris,det gillas....Så jag köpte fyra å så vita ljus....Sen så ville jag ha siffror å nåt annat härligt pynt till dom,så jag satte mig hemma å klippte å limmade ihop både siffror å en stjärndekoration...:))
Hade redan fint papper hemma,tur att man spar mindre bitar ibland...;))
Dom ska sen ställas på en bricka med lite mer dekoration som kottar m.m...Tror nog att jag får till det i år....;)) Japp så var det stoooora problemet ur världen för i år....haha...


Nu får ni ha en härlig Måndag så syns vi
Pööössss på er

2 kommentarer:

  1. Det blev ju en jättefin och originell stake. Jag ser på många bloggar att det börjar julpyntas lite varstans..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det blev Annelie <3 ser fram emot att se den färdigpyntad den första advent ;-)
    Kramar till dig <3

    SvaraRadera