Nu så....

.....är det snart klart med advent/jul pyntande jag har bara köket kvar nu...Det är ju inte bara att byta saker det ska ju dammas å...;)) Å så läre jag köpa fler ljusslingor att sätta i kvistarna,hade bara en över å det räcker INTE...:))
Förutom årstidsbyte av inredning så är det här den tid jag pyntar å pysslar mest...Påsk,halloween gör jag inget alls,ja lite ris kan få komma in vid påsk...KUL MED JUL!!! Å det är ju så mysigt nu att ta morgonpromenad med alla fina ljus i alla fönster å utegranar med belysning....Fattas bara SNÖ så är myset fulländat....;)) Men idag har vi iallafall haft sol här å det är ju nästan ett mirakel...I denna mörka November.....Nu får vi hoppas på ett ljusare å vitare December,håller ni inte med om de..:))

Nu blir det kvällsfika här,surdegsgräddat dinkel hårdbröd med makrill å en kopp te....Mums...
Önskar er en skön kväll nu å pöööössss på er


P.s Tavlan i bakgrunden lääääre bort ser jag nu....hahhaa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar