Vilket himla mys...

....det är nu här hemma,för nu är allt julande framme så nu kan jag bara gå runt här å mysa,småplocka lite...Kvistarna i hallen ska det hängas upp mina fina kulor som jag fixat till å så ska bakningen köras igång nästa vecka....Gott att ha i frysen när vi får besök..;)) Å så ska det bakas pepparkakor med barnbarnen men det får bli lite längre fram...;))

Idag blir det Gävle för att fira syrrans grabb som har fyllt år efter det blir det äntligen plantagen...Jiiihooooo älskar den blomsterbutiken med massor att välja på...;)) Köpte faktiskt tre lite mindre julstjärnor på Ica häromdagen för 10kr/st,vill inte köpa dyra såna för jag brukar ha sån otur med dom...Men dör dom här billiga så överlever jag....;))

Nu blir det en dusch medans det finns varmvatten i tanken....;))
Ha en underbar helg nu finingar så syns vi...
Pööössss!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar