Söndagspyssel

På em idag kunde jag äntligen börja dona här hemma efter att ha legat hela Lördagen,så dryyyygt....Men efter regn kommer solsken...;)) Fortsatte med mitt advent/julfixande å bilder kommer ni att få se i massor sen när nästa rum är fixat å så tar vi det eftersom....lr hur..;) Det är ju såååå himla kul med jul allt blir så mysigt,senast Fredag ska det vara klart för sen ska en himla massa julklappar slås in...Japp jag är klar med nästan alla,har bara nån enstaka kvar nu...;) December månad vill jag bara mysa med bak å sånt...Å så har jag sån längtan efter snö å mina sparkturer med vovven,hoppas verkligen att det öser ner i December...;))

Nog om detta nu ska jag kika på en film på SVT play å bara ha soffhäng resten av kvällen
Pööössss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar