En trött dag..

Tjollahopp alla glada,idag är jag sååååå trött,älsklingen kom hem tre inatt efter att ha jobbat från sju på morronen,då blev det ju full fart på vovvarna..men det går ganska snabbt att få dom lugn igen...Så idag blir det ingenting,bara vara,ja lite koppelträning har vi ju haft...:)) Nu var det ett tag sen jag pysslade men det blir nya tag bara helgerna är över,jag kan faktiskt tycka att det är riktigt drygt...JAG ÄLSKAR VARDAGEN...:))

Ha en mysig dag,my friends...See youuuu!!!

2 kommentarer:

  1. En underbart mysig dag till dig med härliga vän !!!:)
    Här är en till som "vilar" från pyssel, men nog kliar det lite i fingrarna....hihi
    Förbereder dock lite för nyår som vi skall fira här, med släkt och vänner......Har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra för mat...Kanske du min vän har något bra förslag, gärna enkelt men gott...:):)
    KRAMAR i massor,Cia:)

    SvaraRadera
  2. Hej fina du! :) Nu är jag back on track igen efter omständigheterna... Min jul var väll sådär, har inte mått så värst bra, men nu börjar det gå åt rätt håll igen! :) Hoppas att allt är fint med dig iaf! :) hihi Kramar

    SvaraRadera