JULKORT!!

Mooorning i snöyran!! -9 och snön vräker ner och älsklingen kanske blir borta till på Torsdag,så vi här hemma kommer väl att snöa inne..hahaha...Idag läre jag ta mig ut en liten sväng med vovven,eftersom ryggen inte är bra ännu så blir det bara en kort sväng,sen får bonusgrabben ta ut han..:)) Det går mycke ved nu i denna kyla,vi använder inga element så det är bara att elda på och det blir ju så mycke härligare värme inne oxå..:) Det här julkortet gjorde jag igår och skickade runt till nära å kära,snabbt och smidigt,klart att det är roligare att få ett i brevlådan men jag har blivit så dålig på det dom sista åren..
Jag vaknade tre imorse å kunde inte somna om så jag gick ner och la mig och somnade en liten stund innan älsklingen kom och väckte mig när han skulle åka,sen var det bara att väcka resten..:)) Måndag,en ny vecka med nya möligheter,jag får se vad som orka göras idag,jag har ju en del kvar att göra..:)) Nu får ni ha en underbart härlig Måndag och hoppas att julpirret infinner sig...See youuu!!!

6 kommentarer:

  1. -8 men inget snöande här...fast det kommer nog...

    Trist att ha den man älskar borta i veckorna, må det gå fort till torsdag. För min del räcker det att det blir måndag så får jag lite ångest...ensam igen...fast han kommer ju hem på kvällen.

    Även jag har skickat e-kort i år, tyv fick plånboken bestämma i år annars är det sen man kommer igång ganska mysigt när man sitter där och skriver sina kort.

    Jag önskar dig en fin dag, ta det lugnt och var rädd om ryggen/caja

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt fin start på julveckan!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det är ett jäkla väder ja.Nu räcker det.
    Svärmor

    SvaraRadera
  4. Anonym20.12.10

    Beautiful and cute!!!
    Kisses.

    SvaraRadera
  5. Uuuuuunderbart julkort...!:)
    Lyckost de som får dessa...:)
    Själv har jag förträngt (inte blivit färdig..hihi) julkorten i år .
    Var rädd om dig och ryggen!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  6. Jättefint julkort...
    jag har stickat pippitröjan själv har tom gjort 4 till som ska bli julklappar..
    va kul då får du en med...

    SvaraRadera