Julklappar!!!

Tjohejsan alla glada tomtenissar!!! -20 och vedspisen glöder i köket..:)) Myyysigt vaaa..!!! Alldeles nyss kom lilla Tyra hit hon ska vara med sin farmor idag...(Tyra är en chihuahua)hon gillar inte denna kyla så när vi ska ta en prommis sen så får hon gosa in sig under min jacka..Jag lovar att idag blir det inte nån långprommis...hahaha..På bilderna här under så har jag börjat på med två gamla stolar,dom ska målas för att sen ges bort i julklapp... Sitsarna ska ju oxå kläs om men det får dom göra själva så det inte blir fel färg lr tyg..Dom är ju sååå petiga...hahaha..Jag och dom har inte alls samma smak på inredning,vitt vitt vitt vill dom bara ha..:))
Idag ska lager nr 2 med färg på,sen får jag se om jag ska göra lite knäck med choklad och kanel i,ja inte i samma smet då...Nu önskar jag er en riktigt häääärlig Onsdag...See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Önskeklapp!
    Arbete och tankar som är förknippade med dem...finaste av finaste klappar man kan få!

    Må väl/caja

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig julklapp =) så vackra stolar, kommer bli kalas fina
    kram pia

    SvaraRadera
  3. åå så fina stolar glad blir de som får dessa i julklapp-
    18 grader kallt har vi idag brrr

    SvaraRadera