JULMARKNAD!!

Det ska bli sååå sköj,problemet är bara att min rygg ballat ur,så imorse fick jag lite påklädningshjälp..:)) Jag har ju längtat så mycke efter den här dan så jag ska ta en värktablett får se om det hjälper lite,annars får jag väl åka hem...När jag får sån här smärta då kan det göra så ont att jag bara skrattar åt eländet,å det lättare ju faktiskt upp åsså att man har en galen älskling oxå....:)) Bilden är lånad på nätet,en sida där man får ta bilder hur man vill..:)) Bra va???
Nu får ni ha en riktigt härlig andra advent mina goa bloggisar..För det ska jag ha...See youuu!!!

5 kommentarer:

  1. Kikar in för att önska en mysig 2 advent.krya på dig.Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Tigrar kan också önska en trevlig andra advent, så nu gör jag det!

    SvaraRadera
  3. Shit vilken otur med ryggen just IDAG! Hoppas värktabletten hjälper o hade jag bott i närheten hade jag lätt kommit o köpt ett sånt jättefint hjärta o säkert en massa annat jag inte behöver (men vill ha..) :)
    Ha en fin advent vännen!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam Git

    SvaraRadera
  4. Hej Hej, viljen fin blogg du har.
    Titta gärna in på min blogg. Fram till 13 december har jag en tävling där du kan vinna en valfri Lunafigur.
    Ha en skön och mysig andra advent!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hoppas du blir bättre i din rygg
    önskar dig en trevlig andra advent
    Kram Jeanette

    SvaraRadera