Måndag..Sköööönt!!!

Gomorron mina vänner därute,jaha då var den här helgen över och det känns ganska skönt faktiskt,fyra dagar sen nyår..:) Här har vi haft det lugnt å skönt med lillvovven hon är så go och snäll men nyyyyfiken som attans,jag ska faktiskt läsa lite om koppelträning på nätet idag för det är över 20 år sen jag hade en valp sist..:)) Nu ska jag visa en bråkdel av alla klappar jag/vi fick...En blomgrupp av syrran bl.a..Jag älskar att få blommor..:))
Stora mysiga tekoppar från Indiska,men älsklingen kommer nog att dricka oboy ur sin...:))


En rostig fiiiin servetthållare som nu står på köksbordet..


...å godis så klart,herregud va götta jag ätit i flera veckor nu,jag är ingen matfantast,men ja äter mat oxå..hahhaa...Efter nyår läre det bli en skärpning,inget nyårslöfte men en skärpning som sagt..Lätt att kilona drar iväg nu i min ålder...hahahaa...
Ja,här vräker snön ner så det var ju en himla tur att älsklingen gick med snöslungan igår em annars snöar vi inne snart...
Nu ska jag kolla in hos er en sväng,så ha en riktigt mysig Måndag nu...See youuu!!!


5 kommentarer:

  1. Tekopparna ser väldigt inbjudande ut...förmodar att de redan är invigda (jag älskar muggar av alla slag)

    Ja nu är det måndag igen... ;-( snöar gör det här med, det är vackert vitt överallt och vi får nog en vit nyår med ;-) undrars tro hur länge det ska ligga...

    Bättre med snö än tö....djuren drar inte in lika mycket grus och skit då ;-)

    Ha en fin dag/caja

    SvaraRadera
  2. Hej
    fick mest olika sorters kaffe typ latte med maskinen då. Så något vanligt kaffe har jag inte testat ännu. Skall ta en tur till affär idag får se vad det finns för sorter att välja på. ÅÅ så roligt de måste vara med att skaffat en valp. Vår Hund mille är en Coton de Tulear han e 8 år nu ( som en gammal farbror hii numera ) Dotterns hund är en Jack russel Bosse heter han och han är 2,5 år å en riktigt vilding men go

    SvaraRadera
  3. Du är snäll du gumman. :-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Vilken liten söting till valp!!!
    Önskar dig en god fortsättning och en skön kväll i vintermörkret :)
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fortsatt skön kväll..Ja nu är det snart dax för alla nyårslöften igen :)
    Lite mindre godis är ett av mina...Kram

    SvaraRadera