Nåt väldigt gott!!

Moorning alla härliga bloggisar,jag läser inne hos er varje dag och blir inspirerad,även om jag inte lämnar spår varje gång..:) Idag ska jag lägga in strömmingsflundror för första gången i mitt liv,jag har aldrig behövt göra julmat mm,för det har alltid min snälla å goa mamma gjort,så det är väl dags att jag lär mig det..hahaha...På julafton upptäckte min yngsta grabb flundrorna och tyckte att det var riktigt gott,så skärpning på mig och in i köket och kör igång..haha..Sen blir det att koppelträna valpen och det är riktigt roligt,jag vill att hon ska gå fint i kopplet och inte dra,bestämd kärlek heter det visst...:)) Nu ska jag göra ett litet ryck så nu får ni ha det så bra idag och NJUUUT!!! See youuu!!!

6 kommentarer:

  1. Lycka till med inläggningen, dom är goda de där inlagda fiskarna ;-)

    Vad fin header du gjort av dina julklappar, kul idé!

    Ha en fin dag/caja

    SvaraRadera
  2. Jo jag är stenhård med data förbudet *hihii* Man ska ju umgås med varandra över jul.
    Ha ett riktigt gott nytt år!
    Sari

    SvaraRadera
  3. Låter avancerat :)
    Idag ska vi ha tacos..allt för att komma ifrån julmaten!! *ler*
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. men vilken fin hund du har tagit hem,hoppas det går bra med henne,fy att folk kan missköta sin djur,det är hemskt tycker jag.
    Kram o lycka till med vovven.
    ninni

    SvaraRadera
  5. Ååå tack snälla rara du för din fina kommentar, det värmer ska du veta. Nu ska jag fortsätta kika runt i din mysiga blogg, gillar dina bokval :)

    ha en skön kväll. Kram/Sofia

    SvaraRadera
  6. pysseliten28.12.10

    MYSIG HEADER :=) Fkollar in mellan varven har dig på favoriter på ena datorn måte lägga till dig på den som jag sitter mest p med :)

    SvaraRadera