MÅNDAG,jiihooo!!!

Mooorning friends,eftersom min räknare nu har kommit upp i över 10 000 så tänkte jag ha en utlottning,men har inte bestämt mig för vad jag ska lotta ut,så håll koll i veckan för rätt som det är så kör jag igång...:)) Hoppas att ni mår bra denna måndagmorron,ja och igår var det ju marknad och det gick väl sådär,inte deppar jag över det för roligt hade jag iallafall.Är man med svärmor så blir det en del garv...hahahaa... Här har jag ställt fram en tomte i silver och vitt,har haft den i många år,han får stå i hallen och hälsa välkommen..:) Funderar även på att ta fram granen den här veckan,så den hinner stå ett tag.När grabbarna var små så pyntade jag den alltid när dom lagt sig kvällen före julafton och hängde upp julstrumpor med paket i,men nu är det andra tider.Det är faktiskt mysigare när barnen är små med julen att få se deras längtan och nyfikenhet å allt myyyys med dom..
Jag hoppas att få uppleva lite mys med barnbarnet i jul...:)) Ryggen käns väl lite bättre idag men ska ta det lugnt nåndag till,nu ska jag ta atg i dagen mina vänner,så ha det så himla mysigt och bra idag..See youu!!!
P.S Om ni fick önska nåt vad skulle ni vilja vinna av de saker jag gör...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar