Nyshoppat!!!

 Nya bakformar går ju alltid åt,min yngsta grabb har plockat blåbär till oss som ska frysas å sparas till höst/vinter då kan det bli mycke gött att baka...Som blåbärsmuffins...:))
 Billiga diskhanddukar går väl alltid åt...
 Ljus i vackra färger...
 Underbara kuddfodral....
 ...Å kolla in sarongen som jag köpte i butiken Marrakesh i Ljusdal,det var kärlek vid första ögonkastet...:))
Gomorron sötisar,här har man haft sovmorron,älsklingen kom upp och väckte mig strax före nio och det händer ungefär ett par ggr om året..:) Jag måste ha varit helt slut som lyckats sova så länge..
Igår var vi ju till äldsta grabben med familj fick så himla god tacopaj,grönsaker och god sås till det...Så nu vet svärdottern att jag kommer att beställa den av henne om jag ska nåt här hemma..:))
Å det var så härligt att få vara med barnbarnet i så många timmar,för gud va mycke roligt vi har fått se...Så nu är hon och min vovve lite småkära i varann..haha..HÄRLIGA GOA UNDERBARA LILLY..När hon blir lite äldre ska hon få vara hos farmor och pyssla å baka,jag har inte klarat av att ha henne för jag orkar inte bära...Jag som längtat så efter barnbarn i flera år å så har jag min förbannade sjukdom som stoppar så mycke,det gör mig riktigt ledsen när jag ser henne...

Ja nu har ju halva dan gått nästan..hahaha...Får se vad som ska hända idag,har inte bestämt nåt så det blir som det blir som vanligt...

KRAAAM på er!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Skönt med sovmorgon :) Vad mycket fina saker du har hittat.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Ville bara kika in en liten sväng ,,längesen jag gjorde det..härliga färger du helt...inte nån bra bloggvän just nu men kikar in så fort jag får tid...Massa kramar..

    SvaraRadera
  3. Å vad mycket fint!
    Kram Lotta

    SvaraRadera