Ett år och träkagge!!

Idag fyller mitt lilla monster 1 ÅR och jag har sjungit för henne...:) Häromdagen så tugga hon sönder min nya flipflop,det är väl en himla tur att jag handlar billigt..:) Hon är söt ändå...
 Har tagit fram en gammal träkagge som jag fått för många år sen,tog ur flaskan och stoppa ner en krasse...Riktigt läckert blev det..:)
Idag har vi en mulen men varm morgon här,så sköööönt för då kanske jag orkar göra nåt ute idag som att rensa lite i jordgubbslandet...Får se vad kroppen tillåter...
Ska försöka få på mig lite kläder för just nu sitter jag i älsklingens morgonrock å myser..Sen fixa lite...
Ja just ja,diskmaskinen har nu gått sönder så det blir till att handdiska,tvingar jag älsklingen att diska så lovar jag ett en ny maskin står här snart...hahahhaa...

KRAAAM på er alla och ha en ljuvlig dag!!!
See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till ett åringen! Vad fint det blev med träkaggen, så kul att återanvända gamla saker och hitta nya användningsområden. Ha nu en skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig detsamma..kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till din ettåring. Kul att du är med i min utlottning.
    Ha en fin helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Anonym1.7.11

    Tänk vad ett år går fort..nyss fyllde mitt lilla röda monster ett år...lillfisen som nu väger 7.5 kg och är störst i kattskaran men ändå lillebror...

    Önskar dig gulliga Annelie en riktigt skön helg...

    Ps. det var en bra idé...låt maken diska så blir det inte så långvarigt ;-D *fniss*

    kramar i stora lass/caja

    SvaraRadera