Å dessa vackra blommor!!

Moooorning söta ni,hoppas allt är bra denna Måndag morgon,då många nu har slut på semestern...Även min älskling och det känns väldigt tomt just nu,vi tillbringar ju nästan all tid tillsammans om han inte är borta på jobb förstås...Jag älskar tiden med älsklingen även om jag blir trött...:) Dom sista dagarna har det varit mycket mys med mina grabbar och vänner,även en spontan fest i lördags...:)) Sååå kul,men nu börjar vardagen igen och då mår jag som bäst,det blir ordning på maten och lite mer pysslande..Skönt att det inte är så varmt och att det regnar lite nu och då...:)
Nu på morronen har jag varit ute och plockat rödvinbär å lite hallon men det är massor med kart än, så mer blir det...
 Jag har plockat in rosor å lagt i vattenbad...
 ...å buskkrasse i en kopp...
För att kunna njuta av dom även inne eftersom det har regnat så mycke,många blommor har regnat sönder så jag ska ut och kasta en del...Nåt som tål det mesta är pelargonerna...:)

Kraaaam på er och ha en härlig dag oavsett vad ni gör och är...
See youuu!!!

4 kommentarer:

  1. Jag blir så glad av dina fina bilder :)
    Tror att jag också ska ta in lite blommor och njuta av.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja jag skall nog gå ut o plocka bort lite visset ja med pga regnande så ser de inte så fräscha ut uteblommorna.
    Vilken fin bild headern är de er gårdsplan ? har ni sån där innegård ? de ser så mysigt ut.I förra veckan åkte sambon och jag på en åktur , vi åkte förbi norrala och de därikring . Är det där ni bor ? Idag började sambon arbeta igen då efter 4 veckors semester å jag är arbetslös jag . Söker jobb på halvtid då . Men men jag e som dig mår bäst när det e vardag såå det blir någe ordning på torpet ha ha. ojsan vilket långt inlägg de blev

    SvaraRadera
  3. Va kul att min bror hälsade på.
    Ha en bra dag.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. pysseliten26.7.11

    ja viist ät det fint med att ta in blommor men jag har märkt att så fort jag tarb in så får jag klåda i ögonen ;(

    SvaraRadera