Spraymålat..


Good morning alla morronpigga,fräscha raringar..:) Hoppas att ni har det bra och njuter av eran sommar....Här har vi det så jädrans kvavt och soligt så det blir inte mycke gjort,för mina ben och fötter värker...Jag håller på att måla en spjälsäng vit och får ta lite i taget så här på morgonen,innan värmen tar sitt tag....Spraymålat en del loppisfynd,den svarta korgen ska jag klä med fint tyg tänkte jag...Vet ni,jag har redan börjat fundera på julklappar så nu ska det samlas på...haha..Ett väldigt bra tips från svärmor,börja samla på sig tidigt så blir det inte så hiskeligt dyrt till jul....SMART!!! Eftersom jag ska få ett till barnbarn så kommer det att shoppas mest till dom så klart...
Har ni sett vilket underbart vackert presentpapper jag fått tag på,dom hade det i en butik för inslagning och jag frågade om jag fick köpa ett par meter...:)) Det ska jag använda med andakt...

KRAAAAM på er och ha en skön dag nu!!!

2 kommentarer:

  1. Morning vännen!:)
    Härligt med allt ditt pyssel, jag blir pigg, pigg, PIGG, när jag tittar in...:)
    Själv skall jag iväg för att jobba, semestern är slut...:(
    Jag brukar oxå köpa julklappar tidigt...men....däremot kan jag ej vänta till jul med att ge bort dem, för när de hälsar på tänker jag....jag kan kanske ge dem en liten sak, och då blir det en liten "julklapp" som ges bort och när julen sen kommer är alla slut...hihi

    KRAMAR till dig du härliga, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack för dina söta kommentarer, de värmer så.
    Nej, det är inte något värre som hänt, bara lite mycket otur på en dag.
    Jouren med dottern som skurit sig i foten, båtmotor som vägrade starta trots att mycket jobb och pengar lagts ner, och slutligen lyckas M. tanka bilen med bensin istället för disel så bärgningsbilen har nu bogserat bilen till verkstaden, grrrr.
    Hoppas att du får en fin dag vännen!
    Så mycket mysigt pyssel du gör, blir så sugen. Har också de fina pappret i mina gömmor.
    Stor kram till dig
    Lotta

    SvaraRadera