Vackra Hälsingland!!!

Äntligen dags för loppisrunda med härliga svärmor,svägerska och lilla Jossan...:) Jag hoppas på en massa roliga fynd,min ena svärdotter vill ha tavelramar så det hoppas jag att det finns iallafall...Imorrn är vi bjudna till äldsta grabben på mat och dryck och det ska oxå bli så himla roligt att få umgås med dom i flera timmar...:)) Å på lördagkväll ska vi överraska grannarna med lite mys...Ja det blev lite händelsefulla saker sista veckan på älsklingens semester,ska bli ovant att vara ensam på dagarna sen...
Nä nu ska jag fixa ordning mig å käka frulle för snart kommer gänget och hämtar mig...Jiiihooooo!!!
Tittut här är jag...hahahaa.....KRAAAAM på er raringar och ha en underbar dag....
See youuuu!!!

3 kommentarer:

  1. Så roligt!!!:) Hoppas du har bättre tur än mig, jag besökte återvinningen idag och fick betala alldeles för dyrt för mina ramar... hade inte tid att besöka fler ställen.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Men va kul att få se bloggtjejen i närbild!!! Nu vet jag hur du ser ut!!Vilken fin bild!!
    Hoppas du hittade ngt fint på loppisrundan!!
    Kraaaaaaam

    Lotta...

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en toppendag! Och att du fick tag på det du ville.
    Kram Pia

    SvaraRadera