Måleri målera...

Tjollahopp raringar...Åååå vilken mysig och rolig kväll vi hade igår,först var vi ut och åt med våra gulliga grannar...Det var våran överraskning till dom ..:)) Senare blev vi bjudna på fest så halv två inatt landa vi här hemma...hahaha...Händer inte ofta ska ni veta...
Vi käkade på ett mysigt ställe som heter Dragonen här i stan,jag åt laxficka med fyllning...Sååå himla gott var det,blev proppmätt....Ja ni ser ju själv ser det inte smarrigt ut...:)
 På fm igår så vräkte regnet ner och det åskade som satan och jag är livrädd för åskan...Så i ren ångest/rädsla så började jag måla räcket i trappen och riva tapeter...Terapi...:)
 Inte klar än som ni ser men vem har bråttom,mycke tapet kvar som ska ner...
Sen ska ju väggarna målas oxå lr blir det tapeter ja det vet jag inte än...Så är ni rädd för åskan så rekommenderar jag det här som terapi...:))

Ha en riktigt skön och lat söndag..KRAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar