Städskrubb!!!

Nu har älsklingen tagit ut en stor tank från skrubben under trappen och jag blev superglad...:)) För nu ska jag ha den till städskrubb,rengöringsmedel,tidningssamling och annat som står utspritt...Hääääärligt att man kan bli så glad för det lilla här i livet...Ja,lite ordning vill jag ha,även på sånt som inte syns...Jag var precis upp i mitt pysselrum oxå å herreguuuuuuuuud där ser det ut som ett tonårsrum...hahaha...Men det ska jag städa till hösten,för den energin har jag inte nu...Tacksam för att det finns dörrar...:)
Så här fina var mina krasse för nån dag sen och nu ser dom för jäkliga ut när det har regnat,nästa år får dom nog stå under tak...Å det börjar komma tomater på baksidan i frilandet och mycke druvor ser det ut att bli...:) Gött när man bara kan gå runt på gården och äta av alla bär å frukter...
Tjollahopp nu får ni ha en härlig Tisdag...KRAAAM på er!!

1 kommentar:

  1. Tjollahopp vännen!:))
    Just nu har jag stängt dörren till förrådet, eller skall vi kalla det tonårsrummet...hihi, jag tror det, för det ser ut som det...:)
    Känner mig inte hågad att ta tag i det idag, finns roligare saker att göra...:)

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera