En liten semestertripp!!!

Mooorning mina vänner,snart drar jag och älsklingen på en liten tripp till Örebro på en hotellövernattning och myyyys...:)) En vacker sommarstad är det....
Får väl se om det blir nåt stopp för loppisar men Indiska Magasinet i Örebro ska jag iallafall in på..Det är ett MÅSTE...:)) Igår fick jag en ljuslykta från Indiska av min yngsta lilla svärdotter i turkosgrönt..Sååå gulligt hon vet att jag älskar sånt...

 Vackra rosor hemma hos mina föräldrar,den gula är en stamros och såååå vacker...
 ...å vet ni,dom är faktiskt köpta på Lidl för en billig penning,så dyrast är inte alltid bäst och vackrast...
Så nästa år är det jag som åker på Lidl och inhandlar såna...
Nä,nu ska jag packa lite och käka frulle,vi syns när jag är på hemmaplan igen...
KRAAAM på er och ha en ljuvlig dag!!!

4 kommentarer:

  1. Önskar er en mysig tripp.
    Kör försiktigt!

    SvaraRadera
  2. Men va härligt för er att åka till Örebro med ditt hjärta,ha en skön tripp!!!

    Kraaaaaaaaamaaaaaaar
    från mej till dej!!!!

    SvaraRadera
  3. hej tjejen.. billigt och bra det gillar jag, med jag visste inte att dom sålde blommor på Lidl, bra tips, mysigt med en tripp, hoppas ni får bra väder,
    ps jag hade ingen bra bild på stolarna men jag har köpt dom på IKEA
    kram/Irene

    SvaraRadera
  4. Minisemestrar måste man ha ibland. Hoppas att ni har haft en riktigt mysig dag!

    Tack snälla du för din kommentar idag!
    Kramiz

    SvaraRadera