Coola jeans...:)

 Kolla in jeansen jag hittade på ett loppis igår för 30 kr,riktigt coola...:)) (Jag kunde ju sett gladare ut..haha..)
 Älsklingen bara ruskade på huve när jag provade dom..hahah...Men jag tröstade honom med att jag ska INTE använda dom,även om jag skulle kunna....Jag ska sy ett häftigt kuddfodral av dom...
 Många fina får såg vi efter vägen,den första biten vi åkte var en lång vacker grusväg...För vi åkte lite fel...Men va gjorde det när det var så vackert...:)
 Här var första stoppet med fika...
 Jossan nere vid sjön...
 ...å Hanna hon var törstig..
 Första loppiset i Vallsta...
 Go Jossan...
 Glada brudar...:)
Mooorning söta ni...Guuud vilken rolig dag vi hade igår,det blir så mycke tokigheter när man är tillsammans med svägerskan och svärmor...hahahaa...Men idag känns det verkligen ,jag är alldeles slut både i huve och kropp...VIIIILA Vila...För på em ska vi till äldsta pöjken med familj...Åååå va jag kan längta efter dom mina goälsklingar...:)
Fler bilder ska ni få se senare har inte orkat tagit några än på vad jag hittade igår...Nöjd och lycklig är jag med mina härliga fynd...:)

KRAAAAM på er och ha en mysig Torsdag!!!
See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Hey flower power girl! Vilken härlig dag ni verkade ha igår!

    Kram

    SvaraRadera
  2. men vilka häftiga brallor dom tycker jag att du ska ha i sommar innan det blir kuddar, mysigt ni haft på loppisturen,
    alltid kul att dra iväg några stycken och bara ha kul.. kramar

    SvaraRadera