Nymålat!!!

Tjollahopp alla rara!!! Söndag,solen skiner och det är skön luft...Ja igår blev det målat i hallen igen..Guuud va fort jag tröttnar på vitt,men nu så hoppas jag att det får vara så här ett tag...hahaha...Behöver en ny toadörr iallafall,men jag vill inte tjata på älsklingen för han har nog med göra just nu...Så den får vänta ett tag till...:)) Huvudsaken att jag får MÅLA ibland...
Ja,så här blev det...Vi har ju redan en  mörkare turkos på en annan vägg i hallen så jag spädde ut med lite vitt och det blev riktigt fräscht..:) Nu är det bara lapptäcksväggen som ska göras om för den har jag verkligen tröttnat på..Guuud hur jag håller på...hahahaha....Men man ska väl trivas i sitt hem...lr hur..

KRAAAAM på er nu ska jag kolla om grannen är hemma och gå dit å surra..
See youuuu!!!

2 kommentarer:

  1. Ha, ha - visst é de kul med förändring!!!!!
    Som sagt är det bara tur att vi inte byter failjemedlemmar (män) så ofta, skulle vara himla jobbigt faktiskt?

    Ser fint ut i hallen och det är ju så bra med färg. Lätt och ganska billigt att förnya och ändra!

    Gillar din header (heter det så?) jättemycket! Liksom lite Pippi Långstrump över den på något sätt, så härligt!

    Kramar från Loo!

    SvaraRadera
  2. Måleri, målera, du, en kvinna som gör mig gla...:):)
    Blir liten sugen på att måla när jag tittar in här...:) Har ju förstås utsidan på friggeboden att måla, fast det är inte så roligt...Kom på att taket inne i friggeboden oxå skall målas, får nog ta tag i detta under morgondagen..:)
    KRAMAR till dig vännen, Cia:)

    SvaraRadera