Idag är vi riktigt osams!!!

Efter den korta trippen vi hade så är jag nu riktigt osams med min kropp,har svårt att gå och det värker överallt...Frågan är om det är värt det,för nu har jag ingen ork att pyssla här hemma...Älsklingen har en jäkla energi han håller på med bygget och det blir sååå bra...Han blir bara piggare och jag blir bara sämre känns det som...Det blir till att vila,vila,vila...Trööööök!!!  
 Färgglada fjärilar köpta på Indiska i Örebro...ÄLSKAR den butiken,synd att den inte finns i våran lilla trökstad...:)
Vackra blommor från trädgården som jag plockade in igårkväll...Ska nog ut och plocka in mer för det piggar upp och man blir glad av blommor...

Ha en riktigt härlig dag nu mina goa vänner därute....KRAAAAM på er alla!!
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Du får göra som ditt indianska ordspråk säger så blir det nog bättre med kroppen..Säg inte att du bor på den fina gården som du har som header. I så fall blir jag riktigt avundsjuk. Såå fint..

    Kram Maidi

    SvaraRadera