Dagarna går!!

Gomorron raringar,tänk vad fort tiden går,snart har älsklingen haft två veckor av sin semester och han sliter med bygget...Men nästa vecka ska vi åka bort och ligga på hotell ett dygn...:)) Mys mys!!!
Annars händet det inte så mycke här,mitt pysslande har fått stillestånd...Men bestämde mig nu på morronen att jag ska baka BULLAR och det händer inte ofta..:))
Idag har vi mulet och en skön temperatur här,skönt att slippa värmen nåndag nu...Nu blir det att sätta en deg sen ska jag bara vara idag för kroppen och jag är inte riktigt överens...

Krassen blommar nu för fullt,jag älskar dom för den härliga färgen...:)
Ha en riktigt skön och härlig Fredag...KRAAAM på er alla!!

3 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga sommarbilder!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Härliga sommarblommor.
    Tack för dina alltid så gulliga kommentarer, nej de går inte hålla sig från bloggandet, ler.
    Det får dock ta mindre av min tid nu när det är sommar. Nu ska vi äntligen ha ledigt alla tillsammans, M. går på 4 veckor semester idag. Det blir mycket båt, bad & mys och en del huspyssel.
    Önskar dig en härlig helg!
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Lycka till med bakandet idag och försök att ta igen dig lite så du mår bra.

    Kram britt

    SvaraRadera