Grattiskort!!


Moooorning alla glada!!! Vaknar till ännu en varm dag....Idag ska vi till min gulliga pappa som fyller 72 år idag...Å jag har så svårt att acceptera att dom blir äldre,men det vore ju konstigt annars för jag blir ju det...Men bara kroppsligt inte i hjärna och själ...:)) Det här kortet gjorde jag igår som han ska få + presenter och jag ska nog plocka med mig lite blommor oxå...:)
Nu ska jag ut med vovvarna en sväng,sen frulle och dusch,ja man läre göra sånt oxå ibland..hahhaa...
Hoppas ni får en riktigt härlig och skön dag nu...KRAAAAM sötnosar!!!

3 kommentarer:

  1. HÄLSA pappa från oss!

    SvaraRadera
  2. Fint kort, ja du här är lika fint väder, har vart på långprommis med hundarna redan, har dotterns hund bosse här

    SvaraRadera
  3. Skickar här en sommarhälsning från södern...:)
    Din pappa fyller lika mkt som min, och min lilla pappa fyller år imorgon..:)
    ( idag, ser att klockan är mkt..hihi)

    KRAMAR till dig härliga vännen, Cia:)

    SvaraRadera