Gårdagens kalas

Gokväll raringar,jag tackar så hemskt mycke för alla fina kommentarer jag fick om gårdagens inlägg..:)) Här får ni se en bild på mig och lillasyster,världens gulligaste och snällaste syster har jag..:)
 Till vänster min yngsta,min lillebror i mitten och min yngstas söta flickvän...
 Syrrans goa grabb med flickvän..
 Min syster bor i ett jättefint radhus i Gävle,så tomten är inte så stor,men gulligt är det som den här söööta fågelholken...
 ...och den fina rabatten hon gjort iordning....
 Kolla in jättetårtan,jag gillar inte tårta så väldigt men smakade chokladen och både konsistens och smak var av marsipan....Gööötttt!!!
Men alla andra smaskade och åt...Vi fick även en otroligt god buffe,tacopaj,grekisk sallad,tomat och mozarella sallad,tunnbrödrullar med röra i,nachochips,guacemole...m.m...åååå vad jag älskar buffe..:))

Idag på fm skjutsade vi bonusgrabben till kollot där han ska vara i 10 dagar...Sen ska han hem till sin mamma så nu är vi tonårsfri i 4 veckor...Å jag ska bara njuuuuta...:)) Imorrn ska ni få se vilket fint hus han ska bo i under tiden där....Eftersom jag är en riktig babbelmaja så fick jag reda på att dom funderar på att ha ett vuxenkollo...Huuuur kul skulle inte de vara då...hahahaa..Tänk att som vuxen få busa runt på nätterna och skoja med ledarna...Vore inte de nåt...

Resten av dagen har jag bara vilat,hoppas på en piggare dag imorrn för nu vill jag göra nåt roligt här hemma...

KRAAAAM raringar ha en skön kväll,vi ses imorrn!!!

1 kommentar:

  1. Ser ju hur mysigt ut som helst!!!

    Ha en fortsatt mysig tisdag em/kväll

    kram
    Lotta

    SvaraRadera