Blommar i baljan!!!

Tjollahopp,idag är det Lördag och riktigt skönt ute,jag har precis varit ute med vovvarna,å vilka härliga dofter det är,det gäller att stanna upp och dra in njutningen av dessa...Jag gillar det vilda efter vägkanten, inget är perfekt...
Har ni sett så vackra färger det är på astrarna som nu blommor,blommorna bakom växer oxå som attans i baljan ska bli spännande att se när dom blommar..:))


Igår låg jag i soffan i stort sett hela dan,jag var alldeles slut efter värmen,jag var upp en sväng för att sy en present till syrran...Bild på den ska ni få se senare idag...:)

Njut av alla dofter och bara va idag...KRAAAAM på er alla rara bloggisar!!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym2.7.11

    Beautiful flowers!

    Have a great weekend:)

    SvaraRadera
  2. Kvavt idag,,kan liksom inte komma igång...massa kramar...

    SvaraRadera
  3. Vännen,vännen...:)
    Här är VARMT !!!:)
    Helt utslagen...njaa, nästan iallafall....orkar liksom inte ta tag i något riktigt ansträngade som hade behövts....behöver spackla inne i friggeboden så jag kan börja att tapetsera....blir ju aldrig färdig, känns det som...:):)

    Din blomsterbalja är så fin, i min har jag jordgubbsplantor...:)

    KRAMAR till dig, goa vännen,Cia:)

    SvaraRadera