Tidig morgon!!!

Mooorning alla rara bloggisar!!! Ja här vaknade man kvart över fem,klev upp och tog en prommis med vovvarna...Det är så svårt att koppla av och somna om en stund när man varje morgon är osams med kroppen...Men så härligt och skönt ute den här tiden alldeles lugnt och tyst...:))
Satan va varmt och kvavt vi hade här igår,oooorkar inte...Tur att vi fick lite åska och regn på em men otur för att det kom precis när svärföräldrarna kom hit och skulle äta suring så det var till att sitta inne och äta...Ja,ja vädret kan vi inte styra över gott är det vilket fall...
För några dagar sen sa jag att jag skulle visa bilder på kollot där bonusgrabben är just nu...Här är det och jag tycker att det var så vackert med det stora härliga huset...Maffigt!!!



Här sitter han på bron och snackar med sin far (min älskling)...Dom får ju varken ha dator lr mobil med sig dit och det tycker jag är kanon för ungdomen idag håller ju på heeeeeela tiden med sina grejer..Ska bli spännande att höra om han överlevt utan och om han haft det roligt när han kommer hem..

Ha en riktigt skön Måndag nu...KRAAAAM på er!!
See youuu!!!

1 kommentar: