Mina loppisfynd!!!

 Gomorron ni rara..:) Äntligen har jag fått fingrarna ur och tagit bilder på min loppisfynd...Bilden ovan två fina vägghängda nattduksbord lr vad jag nu ska ha dom till...Två korgfat och en prylkorg..:) I den lilla asken har jag fiiiina knappar som jag köpte för 50 öre styck...Ampeln i kedja ska inte användas till blommor,svärmor hade en härlig ide till den...:) Å en fin askkopp kan ju användas till annat oxå..Nu ska ju det målas och fixas så det får ni se en annan dag...Jag har massor med ideer som ska förverkligas...Äntligen har min kreativitet kommit tillbaka och jag känner lycka igen...:)) Tack solen för att du inte är så varm längre och inte skiner hela tiden...:))

En kjol blev det oxå för en tjuga,knälång så den blir underkjol till en tunika...

Nu ska det vita sofföverdraget dras av och tvättas,jag läre fixa en annan färg innan jag blir galen...:))

Ha en härligt skön dag...KRAAAAM på er!!!
See youuu!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det var många trevliga fynd!
    Kjolen är sommar-fin :)
    Kram /bea

    SvaraRadera
  2. Men hallå där vännen!!!Nu va det ett tag sen!!Va bara tvungen att gå in till dej och kolla va du har hittat på,lika kul varje gång!!!Loppis...jag älskar att gå på loppis och hitta en massa pryttlar att få göra iordning i ens egna smak!!!nu blev jag avund....Ha det BÄST!!!

    Kraaaaam Lotta...

    SvaraRadera