Moooorning raringar!!!

Har precis haft en skön prommis med vovvarna,luften är så härlig nu när det har regnat och det doftar underbart...:) Igår låg jag nästan hela dan så idag vill jag göra nåt kul,får se va det blir...Städa står högst upp på listan men sen så....Jag är såååå sugen på att måla nånting och jag har länge funderat på hallväggen brevid toan för den är så trökigt vit..Det är en liten vägg så det ska nog orkas med...:)
Flaskorna med saft längst fram på bilden blev inköpta på en loppis,nåt annat roligt hade dom inte,jag vill ha träsaker som jag kan måla och fixa med...

Nu önskar jag er en riktigt mysig dag alla goa vänner!!! KRAAAAM på er!!
See youuu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Hoppas du får en fin dag med trevliga göromål :)
    Trevlig korg med vackra flaskor.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  2. Jag tittade tillbaka och såg dina fina bilder från Örebro, visst var det en trevlig utställning!

    Jag vet inte hur vädret är hos dig, men här är det grått och trist. Jag skulle mer än gärna sitta hemma och måla, hellre det än gå och jobba som jag måste göra om en halvtimme.

    Ha en bra dag gumman!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina flaskor med ekologisk dryck,såg dina bilder från Örebro såg hur skönt ut som helst!!!Ha en fortsatt skön lördag kväll!
    Kraaaaaaaaaaaam
    Lotta..

    SvaraRadera