LJUVLIGT!!!!

Att vara hemma igen,jag älskar när det är som vanligt,jag älskar vardagen här hemma...Å det är sååå himla skönt att kunna känna så....Under många år i mitt liv har jag inte funnit ro nånstans,varit ute en massa och flängt varit mycket med vänner å så...Så det är underbart att känna den här känslan av lugn och ro i livet.att jag har inte så stora krav längre och att det inte behöver hända en massa hela tiden...Det räcker med korta tripper,för älsklingen och jag hade det jättemysiiigt i Örebro...Vilken otroligt vacker sommarstad,vårat hotell låg precis vid Svartån,massor med mysiga uteserveringar...Ja,vi var runt på några...:))) Å jag var även in på Indiska och handlade,bilder på det får ni se en annan dag,jag var in på en loppis oxå idag på vägen hem,men dom hade dåligt med sånt jag ville ha så två fina saftflaskor blev det med fläder och blåbärssmak...:)
 På vägen ner såg vi det här gulliga huset i en sjö...ÄNDSTATION stod det på huset...:)
 Dalahästen tog jag bild på när jag satt i bilen på väg...
 Kisspaus och det här söta huset...:))
 Det första vi gjorde när vi kom på hotellet var att öppna en varsin öl från minibaren å gissa om det var gött i värmen...:))
 Det otroligt vackra slottet i Örebro,där skulle jag kunna sitta i timmar...:))





 Den här soffan såg så verklig ut att jag var tvungen att känna på den,men den var gjord i betong..Stod flera såna på gågatan...

 Göttans med öl,här var vi vid en uteservering vid slottet där vi även käkade...
Japp,det var våran lilla mystripp...
Kraaaam alla söta!!!
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Trevligt med utflykter och precis som du skriver, är det väldigt skönt att komma hem till sitt eget bo igen :)
    Mysigt ni haft det!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram /Bea

    SvaraRadera